stromerforum.ch
ST2 riders in Belgium? - Druckversion

+- stromerforum.ch (https://www.stromerforum.ch)
+-- Forum: +STROMER- (https://www.stromerforum.ch/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Allgemein (https://www.stromerforum.ch/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thema: ST2 riders in Belgium? (/showthread.php?tid=68)



ST2 riders in Belgium? - Berlin - 16.03.2015

peterw: schrieb:De lader op zich is vrij groot, aan jou de keuze of je die wil meenemen iedere dag.

Heb zelf geen nood aan een extra lader, 46km in totaal om te pendelen die ik meestal in mode2 afleg aan een 34-35km/h. Mode3 gebruik ik ondertussen nog zelden (hellingen en fietssnelwegen). Batterij staat dan zo tussen 40-50% op einde van de dag.

Je zal na verloop van tijd wel merken dat tegen 45km/h het opletten geblazen is in het huidige belgische verkeer in combinatie met de lamentabele staat van de meeste Wegen en fietspaden.

Ik kom nog altijd liever heelhuids op bestemming aan Smile

@Peter

Idd is al gevaarlijk genoeg.

Vraagjes:
-Hoe heb jij stand 2 ingesteld?

-Bij mijn eerste testrit was de overgang tss trappen en niet trappen zeer brut, bij een andere rit was dit veel geleidelijker, heeft dit iets met de instelling van de sensor te maken?

Gr


ST2 riders in Belgium? - Raf_Van_Avondt - 16.03.2015

Berlin: schrieb:
Raf_Van_Avondt: schrieb:Hebben jullie een extra lader (prijs?) of nemen jullie de lader altijd mee?

Best ok hé.... ik had er eveneens een geweldig gevoel bij.

Betreft extra batterijlader, ik ging aanvankelijk voor de ST1 en een extra batterijlader.
Uiteindelijk de ST2 besteld maar vergeten de extra batterijlader te vragen.
Ik ben van plan alsnog een extra batterijlader te bestellen, (en deze op mijn werk te laten) alhoewel ik deze idd niet echt nodig heb.

Prijs ± 299€ wat ik zeer veel vond, maar een alternatief is er niet.
Men heeft me een ferme korting beloofd !
Soit, ik ga deze bijbestellen, ik wil me niet voor verrassingen komen te staan.

Batterijlader voor ST1 is bij de Niels Albert Bike Store 250€.
Ik weet niet dat de prijs voor de ST2 lader hetzelfde is...


ST2 riders in Belgium? - Berlin - 16.03.2015

Raf_Van_Avondt: schrieb:Batterijlader voor ST1 is bij de Niels Albert Bike Store 250€.
Ik weet niet dat de prijs voor de ST2 lader hetzelfde is...

Thx Bij De Niels Albert? Smile

En lang wachten op je fiets?

Gr


ST2 riders in Belgium? - Raf_Van_Avondt - 16.03.2015

Berlin: schrieb:
Raf_Van_Avondt: schrieb:Batterijlader voor ST1 is bij de Niels Albert Bike Store 250€.
Ik weet niet dat de prijs voor de ST2 lader hetzelfde is...

Thx Bij De Niels Albert? Smile

En lang wachten op je fiets?

Gr

Is al gearriveerd..... Big Grin


ST2 riders in Belgium? - peterw - 16.03.2015

Berlin: schrieb:
peterw: schrieb:De lader op zich is vrij groot, aan jou de keuze of je die wil meenemen iedere dag.

Heb zelf geen nood aan een extra lader, 46km in totaal om te pendelen die ik meestal in mode2 afleg aan een 34-35km/h. Mode3 gebruik ik ondertussen nog zelden (hellingen en fietssnelwegen). Batterij staat dan zo tussen 40-50% op einde van de dag.

Je zal na verloop van tijd wel merken dat tegen 45km/h het opletten geblazen is in het huidige belgische verkeer in combinatie met de lamentabele staat van de meeste Wegen en fietspaden.

Ik kom nog altijd liever heelhuids op bestemming aan Smile

@Peter

Idd is al gevaarlijk genoeg.

Vraagjes:
-Hoe heb jij stand 2 ingesteld?

-Bij mijn eerste testrit was de overgang tss trappen en niet trappen zeer brut, bij een andere rit was dit veel geleidelijker, heeft dit iets met de instelling van de sensor te maken?

Gr

Yep, de gevoeligheid van de assistentie kan je instellen via het menu. Surf even naar ST2-support om te checken welk menu-item het juist.

Stand 2 assistentie heb ik gemodifieerd met de app, verwacht er echter niet te veel van...vind dat dit nog serieus kan verbeteren.


ST2 riders in Belgium? - Berlin - 17.03.2015

peterw: schrieb:Yep, de gevoeligheid van de assistentie kan je instellen via het menu. Surf even naar ST2-support om te checken welk menu-item het juist.

Stand 2 assistentie heb ik gemodifieerd met de app, verwacht er echter niet te veel van...vind dat dit nog serieus kan verbeteren.

Thx

Ik ga het gebruikershandboek eens doornemen.

@Raf_V
Lucky you, ik moet nog tot vrijdag wachten

@Belguim ST2&1 riders

De algemene tevredenheid? meer dan goed?

Gr Smile


ST2 riders in Belgium? - Raf_Van_Avondt - 17.03.2015

Berlin: schrieb:
peterw: schrieb:Yep, de gevoeligheid van de assistentie kan je instellen via het menu. Surf even naar ST2-support om te checken welk menu-item het juist.

Stand 2 assistentie heb ik gemodifieerd met de app, verwacht er echter niet te veel van...vind dat dit nog serieus kan verbeteren.

Thx

Ik ga het gebruikershandboek eens doornemen.

@Raf_V
Lucky you, ik moet nog tot vrijdag wachten

@Belguim ST2&1 riders

De algemene tevredenheid? meer dan goed?

Gr Smile

Ik ga hem ook pas zaterdag halen... Wink


ST2 riders in Belgium? - Berlin - 17.03.2015

Raf_Van_Avondt: schrieb:
Berlin: schrieb:
peterw: schrieb:Yep, de gevoeligheid van de assistentie kan je instellen via het menu. Surf even naar ST2-support om te checken welk menu-item het juist.

Stand 2 assistentie heb ik gemodifieerd met de app, verwacht er echter niet te veel van...vind dat dit nog serieus kan verbeteren.

Thx

Ik ga het gebruikershandboek eens doornemen.

@Raf_V
Lucky you, ik moet nog tot vrijdag wachten

@Belguim ST2&1 riders

De algemene tevredenheid? meer dan goed?

Gr Smile

Ik ga hem ook pas zaterdag halen... Wink

Spannend Smile

Rest is meer dan te vrede... zijn aan het fietsen ipv 'online' Smile
Suc6


ST2 riders in Belgium? - Raf_Van_Avondt - 17.03.2015

Berlin: schrieb:
Raf_Van_Avondt: schrieb:
Berlin: schrieb:
peterw: schrieb:Yep, de gevoeligheid van de assistentie kan je instellen via het menu. Surf even naar ST2-support om te checken welk menu-item het juist.

Stand 2 assistentie heb ik gemodifieerd met de app, verwacht er echter niet te veel van...vind dat dit nog serieus kan verbeteren.

Thx

Ik ga het gebruikershandboek eens doornemen.

@Raf_V
Lucky you, ik moet nog tot vrijdag wachten

@Belguim ST2&1 riders

De algemene tevredenheid? meer dan goed?

Gr Smile

Ik ga hem ook pas zaterdag halen... Wink

Spannend Smile

Rest is meer dan te vrede... zijn aan het fietsen ipv 'online' Smile
Suc6

Ja, schitterend weer om te starten met de Stromer. Hopelijk in het weekend droog weer...


ST2 riders in Belgium? - Raf_Van_Avondt - 17.03.2015

Welke soort overschoenen genruiken jullie als het regent en je moet erdoor met de Stromer?