Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Activeren Strömer ST2
#6
Vreemd verhaal... Bij mij ging het ook niet in 1 keer goed maar dat kwam omdat een gedeelte van de GPRS module bij aflevering al kapot bleek te zijn en vervangen moest worden.

Wat wel werkte: de dealer voerde de gegevens van de fiets en mijn gegevens in het systeem in. Daarna kreeg ik uit het systeem een automatische email waarin ik een wachtwoord op moest geven. Hierna kon ik op mijn mobiel in de app inloggen en was die gekoppeld aan de fiets. Alleen de SMS met de pincode kwam niet en dat bleek dus aan de fiets te liggen die geen goed contact met OMNI kon maken.

Zolang je nog geen pincode hebt kun je wel fietsen maar pas op!

Als je hem per ongeluk op het elektronische slot zet krijg je hem er niet meer vanaf en is je fiets vanaf dat moment compleet waardeloos en alleen maar een zwaar blok aan je been !

Ook kun je niet voorkomen dat je fiets waardeloos wordt wanneer je hem ergens parkeert en er een of andere grappenmaker langskomt die de aan/uit knop weet te vinden en hem daarna als service aan jou alsnog op het elektronische slot zet...
Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 08:19
Activeren Strömer ST2 - von Eddy_Claes - 04.04.2015, 09:27
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 09:35
Activeren Strömer ST2 - von joop - 04.04.2015, 12:41
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 13:12
Activeren Strömer ST2 - von joop - 04.04.2015, 17:35
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 08.06.2015, 12:58
Activeren Strömer ST2 - von Berlin - 11.06.2015, 10:02
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 06.07.2015, 15:18

Gehe zu: