Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Activeren Strömer ST2
#9
Graag wil ik een stand van zaken geven in verband met mijn activeringsproblemen.
Ondertussen, na bijna 3 maanden, is de SUI module(display) vervangen. Na vervanging werk alles naar behoren.
De factuur heb ik ondertussen ook mogen ontvangen.
Ik ben eveneens bij de politie langs geweest om de fiets te registeren. De politie zou eens nakijken hoe dat zit met de inschrijving van de fiets bij de dienst FOD-Mobilteit. Volgens de informatie te lezen op de website van de FOD-Mobiliteit zou de ST2 moeten voorzien worden van een nummerplaat(21cm breed en 14cm hoog).
Wat betreft de verzekering, ik wacht nog steeds op de offertes, die mij zijn beloofd door de verzekeringsmakelaar(s). Hier stelt het probleem dat men een verzekering burgelijke aansprakelijkheid dient af te sluiten, maar daarvoor moet eerst de nummerplaat worden aangevraagd. En daarvoor heeft men een roos formulier nodig die eigenlijk door de fietsenbouwer moet afgeleverd worden. Dit formulier was niet bij de fiets afgeleverd. Dus het is nog afwachten wat er zal voorgesteld worden.
Voor de juiste kilomerstand te bepalen heb ik een kilometerteller geplaatst van het merk Sigma Rox 6.0. Het verschil tussen de Sigma Rox 6.0 en de aangegeven kilometerstand van de ST2 bedraagt 3 à 4%.
Met app myStromer was er ook een probleem. Dit probleem werd in samenwerking met de service dienst van Stromer opgelost. De samenwerking met de service dienst Stromer verliep vlot. Op een schaal van 10 verdienen zij een 10.

Na een val heb ik wisselstukken bestelt bij www.elektrofahrrad24.de en deze zelf geplaatst, zoals een achterlicht en het steuntje van het voorlicht. Ik kan deze webshop echt aanbevelen.

Voilà, dat is nu de stand van zaken.
Pros
Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 08:19
Activeren Strömer ST2 - von Eddy_Claes - 04.04.2015, 09:27
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 09:35
Activeren Strömer ST2 - von joop - 04.04.2015, 12:41
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 13:12
Activeren Strömer ST2 - von joop - 04.04.2015, 17:35
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 08.06.2015, 12:58
Activeren Strömer ST2 - von Berlin - 11.06.2015, 10:02
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 06.07.2015, 15:18

Gehe zu: