Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Activeren Strömer ST2
#7
Beste Strömer vrienden
Graag wil ik toch eens mijn ongenoegen uiten over de aanpak van mijn probleem.
Ondertussen is men er bij Strömer ervan overtuigd dat de displaymodule dient te worden vervangen. Maar tot mijn spijt moet ik vaststellen dat er niets aan word verholpen.
Dus mijn fiets kan niet ingesteld worden via de app. Graag zou ik deze fiets willen verzekeren tegen diefstal en daarvoor heb ik een aankoopfactuur nodig. Deze factuur heb ik bij aanvang, dus op 01/04/2015, gevraagd en tot op heden nog niet ontvangen. Wanneer ik de vraag aan de dealer stel om mij deze te bezorgen krijg ik als antwoord: ik heb nog geen tijd gehad of het zit in de computer en het laatste excuus was dat hij zijn boekhouder daarover moest aanspreken.
Inderdaad als mijn fiets gestolen word dan ben ik hem definitief kwijt.Dit weekend zal ik bij de politie langs gaan om mijn fiets te registeren.

Verder stel ik vast dat de kilometerstand niet klopt. Het is spijtig dat ik zelf de buitenomtrek van de band niet kan ingeven wat uiteindelijk tot een nauwkeurige afstandsmeting moet resulteren.

Ik vind het zeer teleurstellend dat men geen feedback geeft over het verder verloop of wanneer de herstelling kan plaats vinden.
Ik heb nu al spijt van de aankoop.

Pros
Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 08:19
Activeren Strömer ST2 - von Eddy_Claes - 04.04.2015, 09:27
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 09:35
Activeren Strömer ST2 - von joop - 04.04.2015, 12:41
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 04.04.2015, 13:12
Activeren Strömer ST2 - von joop - 04.04.2015, 17:35
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 08.06.2015, 12:58
Activeren Strömer ST2 - von Berlin - 11.06.2015, 10:02
Activeren Strömer ST2 - von Pros - 06.07.2015, 15:18

Gehe zu: