Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toegangsproblemen App myStromer
#1
Is er iemand die ook problemen heeft met de toegang tot de app myStromer?
Met mijn smartphone, Sony Xperia Z2, lukt het niet meer om verbinding te krijgen met de app.
Mijn smartphone werkt met het OS systeem Androide versie 5.0.2.
De toegang lukt wel met het iOS systeem voor iPhone.
Misschien zijn er onder jullie die eveneens een Sony of Samsung toestel bezitten.

Hopend op een reactie,
Groeten,
Pros
Zitieren
#2
Samsung S4 probleemloze toegang, Samsung tablet 3 ook geen probleem en zelfs op de Wolfgang (aldi) telefoon van mijn vrouw draait de app ook prima.

Joop
Zitieren
#3
Dag Joop

Alvast bedankt voor uw reactie.
Op mijn smartphone werken alle app's behalve deze van myStromer. Nochtans het heeft gewerkt.
In het service center van myStromer zijn ze er ook mee bezig maar ze hebben tot nu toe nog geen oplossing gevonden.

Groeten,
Luc
Zitieren
#4
Ik heb het probleem gevonden.
Bij het inbrengen van de eerste letters van de gebruikersnaam, wat het e-mailadres is, werd automatische het e-mailadres vervolledigd. En dat brengt problemen met zich mee. dit is nu opgelost.
De mensen van het service center myStromer verdienen een pluim omdat zij met veel geduld en inzet mij steeds hebben bijgestaan.
Joop nog eens bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
Pros
Zitieren


Gehe zu: