Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ST2 riders in Belgium?
Creurke: schrieb:Staat elders al 'n aantal keren op 't forum: fiets aanzetten, daarna knop onderaan om het hoofdmenu zichtbaar te maken (met opties slot, off, menu,...), rechterremhendel aantrekken en inhouden, op menu drukken en blijven drukken op omni, remhendel lossen en na 2 sec springt de omni in 'menu'. Naar onderen scrollen, daar staat nu 'service' bij. Hierin in het menu 'sensor' kijken.

Amai, heel discussie over kalibratie..
Ik heb hier precies nog niet echt last van gehad.
OK ik geef toe dat de regeling niet altijd 100% draait als een 'zwitsers horloge-ke', maar echt omzeggens problemen met symodrive en regeling, niet echt.

Betreft updates... momenteel niets gehad. Ik veronderstel dat ik deze op het Omni scherm te zien krijg?

@Raf - het getik... mss uw 'staander/pikkel' maar dat zul je reeds gecheckt hebben zekers.

en ja als je problemen aan de fiets heb, is het om te balen...; komt wel in orde, anders een keertje binnenwippen bij verkooppunt hé

Nummerplaatje nog uitgesteld tot einde van het jaar

Big Grin
Zitieren
Berlin: schrieb:
Creurke: schrieb:Staat elders al 'n aantal keren op 't forum: fiets aanzetten, daarna knop onderaan om het hoofdmenu zichtbaar te maken (met opties slot, off, menu,...), rechterremhendel aantrekken en inhouden, op menu drukken en blijven drukken op omni, remhendel lossen en na 2 sec springt de omni in 'menu'. Naar onderen scrollen, daar staat nu 'service' bij. Hierin in het menu 'sensor' kijken.

Amai, heel discussie over kalibratie..
Ik heb hier precies nog niet echt last van gehad.
OK ik geef toe dat de regeling niet altijd 100% draait als een 'zwitsers horloge-ke', maar echt omzeggens problemen met symodrive en regeling, niet echt.

Betreft updates... momenteel niets gehad. Ik veronderstel dat ik deze op het Omni scherm te zien krijg?

@Raf - het getik... mss uw 'staander/pikkel' maar dat zul je reeds gecheckt hebben zekers.

en ja als je problemen aan de fiets heb, is het om te balen...; komt wel in orde, anders een keertje binnenwippen bij verkooppunt hé

Nummerplaatje nog uitgesteld tot einde van het jaar

Big Grin

Eerste ST2 nooit het gevoel gehad dat er ieman aan mijn zadel trok. Bij mijn 2de ST2 moet ik regelmatig kalibreren. Na de kalibratie rijdt hij terug als een speer. Zonder dat "zadeltrek" gevoel. Zadeltrek gevoel is eigenlijk enkel de trapondersteuning die even minder wordt.
Wel ondervonden deze morgend dat ik links/rechts speling heb op het achterwiel.... vreemd. Zal eens langs mijn fietsenmaker rijden.
Zitieren
Creurke: schrieb:Staat elders al 'n aantal keren op 't forum: fiets aanzetten, daarna knop onderaan om het hoofdmenu zichtbaar te maken (met opties slot, off, menu,...), rechterremhendel aantrekken en inhouden, op menu drukken en blijven drukken op omni, remhendel lossen en na 2 sec springt de omni in 'menu'. Naar onderen scrollen, daar staat nu 'service' bij. Hierin in het menu 'sensor' kijken.

Bij Error ne ganse lijst gevonden. Hoe weet je welke error op welke dag/uur is geweest?

Sensor menu heb ik dus ook gevonden. Dit laten aanstaan als je aan het rijden bent (?). Daar zie op welk spanning (?) de sensor gekalibreerd is en tijdens het trappen zie jehoeveel spanning de motor krijgt toegeleverd. Of zie ik het verkeerd? En hoe kan je nu zien dat je koppelsensor stuk is? Zou ergens iets moeten kunnen waarnemen wanneer het "zadeltrek" gevoel er is.
Zitieren
Creurke: schrieb:Ik heb t zelfde probleem. Lang gezocht naar iets dat het wiel raakt maar niet gevonden. Volgens stromer best de sensor laten vervangen bij de dealer,nog niet gedaan. Kijk je ook in 't service menu bij 'sensor'? T is ook wel zo dat je bij afnemende batterij ook minder ondersteuning krijgt. Ma somt lijkt t alsof er iemand achteraan aanhangt, toch wel wat veel van t goeie.

Heb jij rechtstreeks met Stromer contact gehad? Hoe waren zij zo zeker dat je koppelsensor stuk was?
Zitieren
Ik had ze een hoop info doorgespeeld over wat ik allemaal al gedaan en getest had. Gaande van aanpassen van instellingen tot afkoppelen van de remsensor. Ter info: je kan de sensor ook resetten in het service/sensor menu door even op dat vierkant te blijven drukken. Al heeft dat tegenwoordig nog weinig zin na de laatste upgrade.
Zitieren
Creurke: schrieb:Ik had ze een hoop info doorgespeeld over wat ik allemaal al gedaan en getest had. Gaande van aanpassen van instellingen tot afkoppelen van de remsensor. Ter info: je kan de sensor ook resetten in het service/sensor menu door even op dat vierkant te blijven drukken. Al heeft dat tegenwoordig nog weinig zin na de laatste upgrade.

Ik had met de fietsenmaker gebeld en uitgelegt dat ik soms het gevoel heb dat er iemand aan mijn zadel trekt. Waardoor mijn snelheid wat terugvalt naar 44-45 km/u ipv 47-48 km/u. Volgens hem kan het zijn dat de sensor stuk is, maar daarvoor moet hij eerst kijken dat de fiets errors heeft gegeven... Dus zal ik er eerst eens langs moeten... maar dan zal je net zien dat er niets aan de hand is (Murphy...).
Zitieren
Ik hoop dat jullie problemen opgelost raken.

Iets anders;

Enkele dagen terug, op volle elektrische ondersteuning #3 zeer hard meegegeven ....(ik denk iets meer dan goed)

Als ik nu op stand #3 zet, krijg ik de indruk dat ik meer trillingen krijg dat voorheen (trillingen/ander geluid) - maw een ander gevoel, en dit terhoogte van achterwiel/ zitvlak

Let wel; in de middenste stand #2 ondervind ik geen verschil.
Heeft er iemand enig idee, enof ervaring mee?
Stukken aan motor of lager, maar dan moet dit toch ook in de andere standen waarneembaar zijn?
Of gaat de motor anders gebruikt worden in hoogste stand?

Graag reaktie, alvast bedankt!
Zitieren
Hopla: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170511_02877047
Zitieren
Raf_Van_Avondt: schrieb:Hopla: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170511_02877047

Geweldig RAf.

Maakt mijne kletsnatte dag goed Big Grin

Betreft mijn probleem - ziet er beter uit... Ik vrees dat het nogmaals een lager in het voorwiel is.

Yeeeeeehhh - toch tevrede met berichtje
Big Grin Big Grin
Zitieren
Berlin: schrieb:
Raf_Van_Avondt: schrieb:Hopla: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170511_02877047

Geweldig RAf.

Maakt mijne kletsnatte dag goed Big Grin

Betreft mijn probleem - ziet er beter uit... Ik vrees dat het nogmaals een lager in het voorwiel is.

Yeeeeeehhh - toch tevrede met berichtje
Big Grin Big Grin

Respect met dit weer. Heb getwijfeld maar toch vandaag eens voor de droge wagen gekozen....
Ja, eindelijk goed nieuws. Zal al enkele collega's over de brug trekken om tot hun aankoop over te gaan.
Zitieren


Gehe zu: