Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ST2 riders in Belgium?
Smile 
Goedenavond allen,

Deze week is het eerste, onafhankelijke Nederlandse Stromer Forum live gegaan:

www.stromerforum.nl

Het forum is opgericht in Nederland, maar natuurlijk zijn ook alle Zuiderburen van harte welkom! Smile
Zitieren
Aangaande de spiegel,wat zijn de ervaringen?valt deze niet te groot uit daar het stuur ook toch wel behoorlijke afmetingen heeft en misschien kan geraakt worden door iemand (bromfiets,fiets enz.)die links voorbij steekt ,blijft het een probleem dat hij telkens terug moet ingesteld worden na het inklappen? Ik zou dit graag weten daar mijn st2 is aangekomen bij de dealer en zekerheid wil eer ik hem ga in ontvangst nemen, dank bij voorbaat,
Zitieren
Hallo,

Ik heb me al afgevraagd of we de spiegel niet beter verticaal kunnen zetten.
[Bild: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/ori...6bee3c.jpg]
Mvg, René
Zitieren
Spiegel heeft er bij mij nooit opgestaan,vind het een verschrikkelijk zicht. Ik kijk wel achterom.
Zitieren
Zelf heb ik een Ergotec M-88 spiegeltje laten monteren door de fietsenmaker.

Is super klein (10,5 x 5 cm) en valt amper buiten de afmetingen van het stuur. Verwonder er mij nog steeds over hoeveel informatie van achteraan het oplevert. Zou het niet meer kunnen en willen missen. Wanneer ik op mijn gewone fiets rijd of de speed pedelec van mijn vader voelt het zelfs als iets dat ik mis.

De bijgeleverde spiegel is een onding. Waarom zou je de fiets zoveel breder willen maken?

Dit is een foto van dit forum (niet van mij, maar van forumgebruiker Equinox) van de grotere broer van de M-88, de M-99 (12 x 7,5 cm). Zelf heb ik het spiegeltje wel 90 graden gedraaid, met de houder mee. Dat toont nog veel slanker.

[Bild: http://up.picr.de/23468927hp.jpg]
Zitieren
Dit ziet er al heel wat beter uit,is de kwaliteit ook goed?
dank U
Zitieren
Ja, de kwaliteit is zeker goed en het is vlot af te stellen. En daarenboven niet al te prijzig...

Geniet van je nieuwe fiets! Ik rijd alvast na een jaar nog steeds met een serieuze grijns rond.

Groetjes!
Zitieren
bedankt,
deze voormiddag heb ik een ergogotec M-88 besteld met een
ergotec adapter voor spiegel M-88/M-99,
de papieren van de stromer ST2 zijn deze voormiddag ook bij de dealer aangekomen.Deze heb ik aan mijn verzekeraar overgemaakt zodat hij hem kan inschrijven en de nummerplaat aanvragen bij de D.I.V,
Zitieren
Ik heb een Fuxon, lijkt sterk op de Ergotec
Was compleet geen adapter nodig.
Zitieren
blijkbaar niet zoals ik nu zie maar gedane zaken maken geen keer, en naar aanleiding van raad op het forum en andere zal ik naar mijn gevoel tevreden zijn met de ergotec M-88
Zitieren


Gehe zu: