Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ST2 riders in Belgium?
alexslaets: schrieb:Goede dag,
Sinds 1 mei ST1X bezitter.
Pendel dagelijks tussen Mechelen en Brussel,
en nog een ritje 's avonds om de petatjes te laten zakken.

Ik had alleen een fiets met een probleempje: kon niet tegen regen. Hij wordt vervangen en ik wacht nu op de nieuwe.

Welkom hé, tevrede met uw aankoop? Kan niet anders..

Bij de eerste ST2 fietsen was daar ook een probleem.
Ik begrijp niet goed dat men hier dezelfde fout zou maken.
Dit zou toch echt wel een lachertje zijn, mocht je bij regenachtig weer niet kunnen fietsen!
Waar is er bij uw fiets een probleem?

Aan de batterijhouder/deur of aan onderkant ervan?
Toch niets aan motor of elektronica hoop ik.
Zitieren
Berlin: schrieb:
Satbird: schrieb:Hij rijd geweldig 47-48km geeft de snelheidsmeter aan.

Stromer ST2s Nederland

FANTASTISCH!!

Van 't weekend mijn update doorgevoerd. 5 Minuutjes blinken en knipperen... maar is de moeite!!

Kan dit nu; met dezelfde inspanning 2km/uur sneller. een kleine 5% winst en batterij verbruik hetzelfde!!! Whaaww


Grtz

Twee vragen, voor de echte techneuten.
Weet iemand iets meer over de laatste update?


1)Toch iets meer batterijverbruik. Ik weet niet zeker. Heeft iemand hetzelfde opgemerkt of kunnen opmeten.


2)snelheid ligt hoger, zijn de standaard settings hetzelfde gebleven, zoals trapsensor?

Verder Is het plezieriger fietsen met deze update...
Stand 2 elektrisch, vooraan 52 en achteraan 13 een mooie kadans en +|- 42 kilometers per uur, voorheen 39.

Gr
Zitieren
Berlin: schrieb:
alexslaets: schrieb:Goede dag,
Sinds 1 mei ST1X bezitter.
Pendel dagelijks tussen Mechelen en Brussel,
en nog een ritje 's avonds om de petatjes te laten zakken.

Ik had alleen een fiets met een probleempje: kon niet tegen regen. Hij wordt vervangen en ik wacht nu op de nieuwe.

Welkom hé, tevrede met uw aankoop? Kan niet anders..

Bij de eerste ST2 fietsen was daar ook een probleem.
Ik begrijp niet goed dat men hier dezelfde fout zou maken.
Dit zou toch echt wel een lachertje zijn, mocht je bij regenachtig weer niet kunnen fietsen!
Waar is er bij uw fiets een probleem?

Aan de batterijhouder/deur of aan onderkant ervan?
Toch niets aan motor of elektronica hoop ik.

Diegene die ontevreden zijn worden geweerd.
Die is voor een groot stuk nutteloos forum
Zitieren
wegpiraat: schrieb:
Berlin: schrieb:Die is voor een groot stuk nutteloos forum

Dan stopt het hier zekers...
Maar meestal gaat het zo he.
Ofwel ambras of een stille dood.
Zitieren
Berlin: schrieb:Waar is er bij uw fiets een probleem?
Aan de batterijhouder/deur of aan onderkant ervan?
Toch niets aan motor of elektronica hoop ik.

2x de controller kapot. Ik denk dat de onderkant water binnenliet, maar dat is niet zeker. Ik krijg een nieuwe.
Zitieren
Nu heb ik iets vreemd aan de hand. Ik had software versie 3.4.0.2, dacht ik. En nu kreeg ik vorige week donderdag de 3.0.4.5 uitgerold, als rollback dan. In het sensor menu (service) gebeurt de automatische kalibratie nu niet meer. Nog iemand hier last van gehad?
Zitieren
firmware 3.4? de hoogste versie op de stromersite is 3.3 voor de ST1x.
ik heb vorige week de update van 2.0 naar 3.0.4.5 gekregen.
Zitieren
hallo
heeft er al iemand van jullie gemerkt dat als je de st2 uitschakelt, en direct de lader er op aansluit, de fiets niet oplaadt? ik moet uitschakelen en 2 min. wachten, anders laadt hij niet.
Zitieren
Dag beste medestromers,

Volgens fedweb, koninklijk besluit van 13juli zal er geen fietsvergoeding uitbetaald worden voor federale ambtenaren met een speed pedelec.(Met ingang vanaf September)

Hier is de link naar het document:
https://fedweb.belgium.be/sites/default/...170713.pdf

Op pagina 4, punt 10
Ik citeer:
10) Vergoeding voor het gebruik van de fiets
De definitie van een fiets wordt gewijzigd zodat het recht op de betaling van de vergoeding eveneens wordt opengesteld voor de personeelsleden die een elektrische fiets gebruiken, voor zover de maximale snelheid ervan niet hoger is dan 25 kilometer per uur.
Het bedrag van de vergoeding is gelijk aan het bedrag dat vrijgesteld is van belasting en wordt jaarlijks door de fiscale administratie vastgesteld voor het gebruik van de fiets.

Jammer na al de media aandacht en de kranten vol te schrijven dat de fietsvergoeding voor speed pedelecs allemaal voor mekaar zou komen.
Dit is alvast voor de federale ambtenaren, ik ben benieuwd of de rest zal volgen...
Zitieren
Dag Gert,

Ik heb hier geen problemen mee.
Uitschakelen, lader insteken en begint meteen te laden.

gert_broekaert: schrieb:hallo
heeft er al iemand van jullie gemerkt dat als je de st2 uitschakelt, en direct de lader er op aansluit, de fiets niet oplaadt? ik moet uitschakelen en 2 min. wachten, anders laadt hij niet.
Zitieren


Gehe zu: