Dieses Forum verwendet Cookies
Dieses Forum verwendet Cookies um deine Login Daten zu speichern (sofern Du registriert und angemeldet bist) bzw. deinen letzten Aufenthaltsort (wenn nicht registriert und angemeldet). Cookies sind kleine Textdateien, die auf deinen Rechner gespeichert werden. Die von diesen Forum gespeicherten Cookies werden ausschließlich für Zwecke dieses Forums verwendet und nicht von Dritten ausgelesen. Sie stellen kein Sicherheitsrisiko für deinen Rechner dar. Cookies werden in diesem Forum auch verwendet, um die Anzeige bereits gelesener und noch ungelesener Themen zu unterscheiden. Bitte bestätige, ob Du Cookies zulassen möchtest oder nicht.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ST2 riders in Belgium?
#21
Dan ik nog geluk.
Nieuwe batterij omdat klok stil bleef staan
Nieuw slot om batterij-compartiment op slot te doen.

Nog niet bij regen gereden uit schrik voor drive-error. Misschien beter wel eens doen om fout eventueel uit te lokken nu nog garantie is.

St2 geleverd half juni 2014.


Laden gaat maar tot 96% max.
Zitieren
#22
Dat laden tot 96 % was bij mij ook Raf.Als ik opgeladen had 's avonds 96%, 's morgens 94 %
Ik heb wel steeds in regen,wind en 1 maal wolkbreuk gereden
Tenslotte moet hij daar tegen kunnen vind ik,ik heb nog geen fiets geweten die niet tegen de regen kan,zelfs geen electrische.
Anders moeten ze het maar op voorhand zeggen vind ik
Zitieren
#23
Neen, komt van een BMC/Stromer dealer bij mij in de streek: Verbinnen Sport, Wilsele

Heb ondertussen in de meeste weer-condities gereden (merendeel in droge of nat wegdek-omstandigheden) met als climax een serieuze wolkbreuk op retour van't werk, ca. 30min. Geen probleem tijdens of afteraf ondervonden.

Heb nadien ter preventie wel de randen van de zwarte onderplaat onder de schuine kaderbuis met transparante siliconen afgedicht. Makkelijk en valt niet op. Hoef ik me minder zorgen te maken als ik eens de tuinslang gebruik om hem af te spuiten.
Zitieren
#24
Mijne is ook van Verbinnen Sport.

Heb jij die bij het plaatsen van de siliconen eerst de plaat er af gehaald of gewoon de zwarte afsluitrand een beetje opgekruld?

Mvg,
Zitieren
#25
Neen, je moet niets losmaken ed. Simpelweg vetvrij maken, siliconen aanbrengen en met een sopje afstrijken zodat het mooi vlak is. Wel geen te grote spuitmond gebruiken, anders ligt het er te dik op.
Zitieren
#26
peterw: schrieb:Neen, je moet niets losmaken ed. Simpelweg vetvrij maken, siliconen aanbrengen en met een sopje afstrijken zodat het mooi vlak is. Wel geen te grote spuitmond gebruiken, anders ligt het er te dik op.
Ga het dit weekend ook doen, kun je een fotootje uploaden zodat we je knutselwerk kunnen bewonderen? Smile
Mvg,
Zitieren
#27
Ok... hier ff een samenvatting na 1 week - 345km - met de ST2 naar Gent.

- De eerste dag heb ik een 3-tal km zonder ondersteuning gereden aangezien ik juist geen 44km haalde. Momenteel is het juist 0% als ik in de fietsenstalling bol :-) Volgens Tesla kollega heeft de koude een serieuze impact op de actieradius, er is dus nog hoop :-)
- De versnelling raakte het grootste blad toen ik terug naar huis reed. Denk dat de spanning op de kabel nog niet genoeg was. Dat heb ik zelf aangepast.
- het laden tot 96-97% is bij mij enkel als ik de fiets rechtstreeks laad. Als ik hem op het werk aan de bureaulader hang dan geeft hij nadien in de fiets wel 100% aan.
- Het borgringetje rond de as van de batterijhendel is verdwenen. De winkel had het niet op stock maar heeft het besteld. Het asje van het batterijhandvat zit nu los.
- De zijstandaard is duidelijk een lang model. Ik denk niet dat hij zal omvallen :-)
- de nieuwe ronde sleutels zijn echt beter dan die op het initiële testmodel.
- Ik heb de bandenspanning naar 3 bar gebracht. Uit de winkel stonden ze op minder dan 1 bar. Lekker zacht..maar niet echt efficiënt.
- de ortlieb tassen passen perfect en zijn super goed bij regen.
- het bikesuit regenpak is een aanrader.
- heb een thinkbiologic houder gekocht voor de iphone, ideaal voor navigatie aangezien de laadkabel een aansluiting heeft en toch weatherproof blijft.
- VTB-VAB kost 45€ voor een jaar... 24/7. Maakt niet uit welke fiets je bent (heb ook koersfiets) Het staat op persoon.
-Bedankt Marc om me te bellen voor de verzekeringskwestie. Ik hoop dat ik er met uw document uit raak wat ik nodig heb.

Al bij al ben ik super tevreden met mijn aanwinst. Ik kijk elke dag uit naar de volgende rit! Bedankt allen om me de informatie te verschaffen die ik nodig had.
Zitieren
#28
Hoy, ik ben nieuw hier op het forum.

Ik ben van plan een stromer aan te schaffen (st1 of st2)
Ik ben er nog niet uit, ik ga deze maand nogmaals de twee test rijden.

Ik ben weg van de ST1, en ik denk dat deze voor mij moet volstaan.

Dagelijks 28km heen en 28 km terug - zoek een 2de batterijlader te kopen.

Toch enkele vragen - daar ik zie dat er behoorlijk wat kinderfouten zijn met de ST2 ( ik wil die eventueel wel kopen, maar te veel fouten denk ik dan)

1) Kan ik 30km enkel met de ST1 op volle speed overbruggen.
2) Waarom een ST 2 kopen, daar het eerste model, naast de mooie apps etc, evenzeer goed presteerd?
3) Ik woon in het antwerpse (nijlen) - ben opzoek naar een goed verkooppunt.
Momenteel heb ik kontakt met FIETS! in antwerpen... tenzij er betere zijn.

THX
Zitieren
#29
christiansmet: schrieb:Ok... hier ff een samenvatting na 1 week - 345km - met de ST2 naar Gent.

- De eerste dag heb ik een 3-tal km zonder ondersteuning gereden aangezien ik juist geen 44km haalde. Momenteel is het juist 0% als ik in de fietsenstalling bol :-) Volgens Tesla kollega heeft de koude een serieuze impact op de actieradius, er is dus nog hoop :-)
- De versnelling raakte het grootste blad toen ik terug naar huis reed. Denk dat de spanning op de kabel nog niet genoeg was. Dat heb ik zelf aangepast.
- het laden tot 96-97% is bij mij enkel als ik de fiets rechtstreeks laad. Als ik hem op het werk aan de bureaulader hang dan geeft hij nadien in de fiets wel 100% aan.
- Het borgringetje rond de as van de batterijhendel is verdwenen. De winkel had het niet op stock maar heeft het besteld. Het asje van het batterijhandvat zit nu los.
- De zijstandaard is duidelijk een lang model. Ik denk niet dat hij zal omvallen :-)
- de nieuwe ronde sleutels zijn echt beter dan die op het initiële testmodel.
- Ik heb de bandenspanning naar 3 bar gebracht. Uit de winkel stonden ze op minder dan 1 bar. Lekker zacht..maar niet echt efficiënt.
- de ortlieb tassen passen perfect en zijn super goed bij regen.
- het bikesuit regenpak is een aanrader.
- heb een thinkbiologic houder gekocht voor de iphone, ideaal voor navigatie aangezien de laadkabel een aansluiting heeft en toch weatherproof blijft.
- VTB-VAB kost 45€ voor een jaar... 24/7. Maakt niet uit welke fiets je bent (heb ook koersfiets) Het staat op persoon.
-Bedankt Marc om me te bellen voor de verzekeringskwestie. Ik hoop dat ik er met uw document uit raak wat ik nodig heb.

Al bij al ben ik super tevreden met mijn aanwinst. Ik kijk elke dag uit naar de volgende rit! Bedankt allen om me de informatie te verschaffen die ik nodig had.

@christiansmet

Graag specifikatie fietszakken; ik had ORTLIEB back roller classic op het verlanglijstje staan.

Daar ik nog op zoek ben naar gepaste regenkledij: heb je bijkomende gegevens over **het bikesuit regenpak is een aanrader.**?

Thx
Zitieren
#30
Hey Berlin,

Ik woon in herenthout en mijn st2 komt van VELODOME Antwerpen
Zitieren


Gehe zu: