14.04.2015, 10:43
@Berlin:
Ik rij op niet zo'n schitterende wegen.
Als ik over de betonwegen moet dan is het altijd wat uit kijken naar putten en hoger gelegen betonplaten om de (proberen) te ontwijken).
Op asfalt wegen heb je ook wel eens dat er een "onzichtbare" put of bobbel ligt. Dan is het effe vloeken en bekomen van de slag...
Maar de Stromer is hier voor gebouwd.... als je ermee off road gaat....
Ik moet hem op het werk laden, ik rij hem tot ±46%, dan een paar uurtjes laden tot 100% via de aansluiting op de fiets en dan terug "knallen" naar huis... zalig...
Ik rij tss de 28 en 30.3 km enkel, en doe dit meestal op 40 à 43 min.
Het is echt een vervanger van mijn wagen voor woon- werkverkeer.
@raf_pillaert:
Mijn stand 2 heeft snelheid, koppel en flexibiliteit op 75% staan. Als ik aan een druk punt kom of als ik wat tss de auto's moet rijden in een zone 30, dan gaat hij even op stand 2.
Ik rij op niet zo'n schitterende wegen.
Als ik over de betonwegen moet dan is het altijd wat uit kijken naar putten en hoger gelegen betonplaten om de (proberen) te ontwijken).
Op asfalt wegen heb je ook wel eens dat er een "onzichtbare" put of bobbel ligt. Dan is het effe vloeken en bekomen van de slag...
Maar de Stromer is hier voor gebouwd.... als je ermee off road gaat....
Ik moet hem op het werk laden, ik rij hem tot ±46%, dan een paar uurtjes laden tot 100% via de aansluiting op de fiets en dan terug "knallen" naar huis... zalig...
Ik rij tss de 28 en 30.3 km enkel, en doe dit meestal op 40 à 43 min.
Het is echt een vervanger van mijn wagen voor woon- werkverkeer.
@raf_pillaert:
Mijn stand 2 heeft snelheid, koppel en flexibiliteit op 75% staan. Als ik aan een druk punt kom of als ik wat tss de auto's moet rijden in een zone 30, dan gaat hij even op stand 2.