05.11.2015, 22:18
@Berlin:
Ivm de testrijder toestand. Ik heb een korte vragenlijst moeten invullen, maar tot op heden nog niets teruggekregen ivm het testrijden. Van zodra ik eraan begin, laat ik het.... niet weten... :chgrin: Het moet blijkbaar allemaal redelijk discreet gehouden worden wat er gaande is op de Omni.
Ivm de druk in de banden, ik denk dat het niet aan te raden is om onder de 2 bar te gaan. Ten eerste denk ik dat de min. druk 2,5 bar is (staat op zijkant banden) en ten tweede, is gevaarlijk voor plat rijden door snakebytes. Ik rij momenteel nog steeds met de Big Ben's op 3 bar.
@Chrisyzi:
Ik zie dat je enkele rit 43 km is... Is dat een vlak of heuvelachtig parcours? Ben benieuwd naar het percentage batterijcapaciteit je nog overhoud na 43km. Bij mij varieert het van 28% bij stevige wind op kop tot 50% bij stevige wind in de rug, na 29-30km heuvelachtig parcours (Hageland).
Ivm de testrijder toestand. Ik heb een korte vragenlijst moeten invullen, maar tot op heden nog niets teruggekregen ivm het testrijden. Van zodra ik eraan begin, laat ik het.... niet weten... :chgrin: Het moet blijkbaar allemaal redelijk discreet gehouden worden wat er gaande is op de Omni.
Ivm de druk in de banden, ik denk dat het niet aan te raden is om onder de 2 bar te gaan. Ten eerste denk ik dat de min. druk 2,5 bar is (staat op zijkant banden) en ten tweede, is gevaarlijk voor plat rijden door snakebytes. Ik rij momenteel nog steeds met de Big Ben's op 3 bar.
@Chrisyzi:
Ik zie dat je enkele rit 43 km is... Is dat een vlak of heuvelachtig parcours? Ben benieuwd naar het percentage batterijcapaciteit je nog overhoud na 43km. Bij mij varieert het van 28% bij stevige wind op kop tot 50% bij stevige wind in de rug, na 29-30km heuvelachtig parcours (Hageland).