06.11.2015, 20:40
Als beginneling heeft de ST2 nu 250km met 15km enkel woon-werk maar steeds op standje 3 want 80% van de rit op een mooi fietspad naast een ringweg
gemiddeld rij ik op de totale aantal km nu 35km/u met max ritgemiddelde van 39,6km/h.
Ik noteer van elke individuele rit alles bij om mogelijks conclusies eruit te halen.
Tot heden stel ik vast dat de electronica niet 100% betrouwbaar is want dezelfde rit geeft tussen de 14,5km en de 14,9km???
Maximum snelheid ooit gezien op display is 48,1km/u bergaf.
Pulserende aandrijving is toch niet zo aangenaam maar nooit
opgemerkt tijdens hoogste versnelling en topsnelheid van 45km/u
Batterijvak gaat niet dicht zonder batterij omdat een gedeelte van het sluitsysteem op de batterij zelf zit daarom ben ik nu bezig
met het ontwerp van een batterijdummy die de deur dichthoudt indien ik zou willen fietsen zonder assistentie en zonder batterij.
Wat wel kan voorvallen want na een lading op het werk kreeg ik batterijinfo N/A en geen assistentie.
Remedie voor dit: batterij loskoppelen, gelukkig de sleutel van het batterijvak mee of ik kon (Hard) trappen.
Heb ook nog een muurbeugel gemaakt voor de lader om die te kunnen ophangen maar ook makkelijk wegneembaar voor onder het stopcontact is netter dan ergens op te zetten.
Ph!l
gemiddeld rij ik op de totale aantal km nu 35km/u met max ritgemiddelde van 39,6km/h.
Ik noteer van elke individuele rit alles bij om mogelijks conclusies eruit te halen.
Tot heden stel ik vast dat de electronica niet 100% betrouwbaar is want dezelfde rit geeft tussen de 14,5km en de 14,9km???
Maximum snelheid ooit gezien op display is 48,1km/u bergaf.
Pulserende aandrijving is toch niet zo aangenaam maar nooit
opgemerkt tijdens hoogste versnelling en topsnelheid van 45km/u
Batterijvak gaat niet dicht zonder batterij omdat een gedeelte van het sluitsysteem op de batterij zelf zit daarom ben ik nu bezig
met het ontwerp van een batterijdummy die de deur dichthoudt indien ik zou willen fietsen zonder assistentie en zonder batterij.
Wat wel kan voorvallen want na een lading op het werk kreeg ik batterijinfo N/A en geen assistentie.
Remedie voor dit: batterij loskoppelen, gelukkig de sleutel van het batterijvak mee of ik kon (Hard) trappen.
Heb ook nog een muurbeugel gemaakt voor de lader om die te kunnen ophangen maar ook makkelijk wegneembaar voor onder het stopcontact is netter dan ergens op te zetten.
Ph!l