06.11.2015, 20:53
@Berlin:
Er staat nog niets vast ivm een rijbewijs, speciale verzekering, nummerplaat.... Je hoort/leest vanalles maar er is nog niks concreets. Het belangrijkste op dit moment is dat je verzekerd bent voor schade aan derden. Mijn familiale verzekering dekt mij als ik schade berokken aan derden omdat ik nog steeds een fiets ben. Wat zeer logisch is want we moeten nog altijd trappen willen we vooruit geraken.
Ik rij steeds op stand 3. Meestal tss de 44 en 45 km/u. Vaak op een fietspad, soms op de rijweg. Ik heb ook veel betonwegen die geen fietspad hebben en de betonwegen in België liggen er meestal erg slecht bij. Dus goed uit de doppen kijken voor hoger gelegen betonplaten, gaten, slecht opgevulde gaten.... Enkel in zone 30 gaat hij op stand 2 die is aangepast zodat ik max. tot 33 km/u ondersteuning heb. Als ik dan wat harder op de trappers duw dan gaan we natuurlijk sneller....
@streumer:
Knappe laderhouder. Getekend met Solidworks? In welk materiaal heb je hem laten maken?
Er staat nog niets vast ivm een rijbewijs, speciale verzekering, nummerplaat.... Je hoort/leest vanalles maar er is nog niks concreets. Het belangrijkste op dit moment is dat je verzekerd bent voor schade aan derden. Mijn familiale verzekering dekt mij als ik schade berokken aan derden omdat ik nog steeds een fiets ben. Wat zeer logisch is want we moeten nog altijd trappen willen we vooruit geraken.
Ik rij steeds op stand 3. Meestal tss de 44 en 45 km/u. Vaak op een fietspad, soms op de rijweg. Ik heb ook veel betonwegen die geen fietspad hebben en de betonwegen in België liggen er meestal erg slecht bij. Dus goed uit de doppen kijken voor hoger gelegen betonplaten, gaten, slecht opgevulde gaten.... Enkel in zone 30 gaat hij op stand 2 die is aangepast zodat ik max. tot 33 km/u ondersteuning heb. Als ik dan wat harder op de trappers duw dan gaan we natuurlijk sneller....
@streumer:
Knappe laderhouder. Getekend met Solidworks? In welk materiaal heb je hem laten maken?