09.11.2015, 08:57
Hey,
wat ik ook doe bij het optrekken is steeds vertrekken op ondersteuning 1, zodra hier maximum bereikt dan naar stand 2 en zo uiteindelijk naar stand 3.
Wat ik ook doe is bij een kruispunt waar volledige stilstand niet nodig is terugschakelen naar stand 2.
Dus ik trek eigenlijk nooit op in een stand totdat ik de maximum snelheid van de vorige stand heb bereikt.
Je trekt dan wel iets trager op, maar scheelt op een rit van 55 km naar het werk (met een 4-tal effectieve stops aan lichten of kruispunten en een 15-tal vertragingen) toch een 5% batterij.
wat ik ook doe bij het optrekken is steeds vertrekken op ondersteuning 1, zodra hier maximum bereikt dan naar stand 2 en zo uiteindelijk naar stand 3.
Wat ik ook doe is bij een kruispunt waar volledige stilstand niet nodig is terugschakelen naar stand 2.
Dus ik trek eigenlijk nooit op in een stand totdat ik de maximum snelheid van de vorige stand heb bereikt.
Je trekt dan wel iets trager op, maar scheelt op een rit van 55 km naar het werk (met een 4-tal effectieve stops aan lichten of kruispunten en een 15-tal vertragingen) toch een 5% batterij.