09.11.2015, 20:53
@raf_pillaert:
Goed om te weten dat jij na zoveel km's en batterijladingen toch nog steeds niets ondervindt van capaciteitsverlies.
Ik was beginnen twijfelen omdat ik steeds bij vertrek "maar" 95% batterijcapaciteit had. Maar blijkbaar pak ik het verkeerd aan. Ik neem mijn batterij uit de ST2 leg ze op kamertemperatuur voor een uurtje, sluit de lader aan. Als de lader aangeeft dat de batterij vol is koppel ik af en 's morgens steek ik de batterij in de ST2 en start op. Dan geeft hij 95% aan. Tijdens het rijden merk ik wel dat hij na een 5 tal km's op ong. 70% staat en een kilometer verder geeft hij plots 75% aan. Ik weet niet exact wat de reden hiervan is.
Ik ga jou "systeem" eens toepassen.... zien dat ik een verschil merk. Bedankt voor de tip.
Goed om te weten dat jij na zoveel km's en batterijladingen toch nog steeds niets ondervindt van capaciteitsverlies.
Ik was beginnen twijfelen omdat ik steeds bij vertrek "maar" 95% batterijcapaciteit had. Maar blijkbaar pak ik het verkeerd aan. Ik neem mijn batterij uit de ST2 leg ze op kamertemperatuur voor een uurtje, sluit de lader aan. Als de lader aangeeft dat de batterij vol is koppel ik af en 's morgens steek ik de batterij in de ST2 en start op. Dan geeft hij 95% aan. Tijdens het rijden merk ik wel dat hij na een 5 tal km's op ong. 70% staat en een kilometer verder geeft hij plots 75% aan. Ik weet niet exact wat de reden hiervan is.
Ik ga jou "systeem" eens toepassen.... zien dat ik een verschil merk. Bedankt voor de tip.